Ventura handkar
- 0
- Bolderwagen
- 55 cm
- Direct leverbaar Op voorraad en klaar voor jou! Bestel nu en geniet van je aankoop zonder vertraging. Op voorraad en klaar voor jou! Bestel nu en geniet van je aankoop zonder vertraging.
- Levertijd: 3 - 5 dagen Ontvang het eerder dan je denkt. Mis deze kans niet, bestel nu! Ontvang het eerder dan je denkt. Mis deze kans niet, bestel nu!
- Klaar voor verzending binnen 24 uur
- 14 dagen retourrecht
Top features
Allround handkar: geschikt voor transport van zwarte spullen in de tuin, bij boodschappen doen of bij dagjes uit
Vuilafstotend materiaal: zijkanten van stabiel en weerbestendig HKC (hout-kunststof-composiet)
Voor iedere lading: klapbare zijkanten voor veel ruimte innemende delen en eenvoudig laden
Productdetails
Laden, lossen, gelukkig zijn: de Waldbeck Ventura handkar is een ongelooflijk praktische hulp bij het werken in de tuin, bij transport van onhandige of zware objecten en natuurlijk bij het doen van boodschappen of om een dagje uit in de natuur vorm te geven. Of je nu nog een hek wilt plaatsen of het bloembed nog kleurrijker wilt maken, de Ventura is hierbij precies de juiste partner voor jou. Gewoon alle benodigde tuinapparatuur en de planten inladen en zonder veel moeite transporteren. En voor de tijd na het werk vinden barbecue en kratten met drankjes ook een plekje op het 100 x 50 cm grote laadoppervlak!
De Waldbeck Ventura bolderkar beschikt over een robuust frame van zwart gelakt metaal. Stabiele zijkanten van HKC (hout-kunststof-composiet) bezorgen de lading houvast en de bolderwagen een fraai uiterlijk - en zijn immuun voor schimmel. Een handige, 75 cm lange dissel met omwikkeld handvat maakt het trekken van de kar gemakkelijker. Extra brede banden van 9cm dikte maken het ook mogelijk in het zand of de modder makkelijk vooruit te komen. De zijkanten kunnen met slechts een paar handgrepen naar beneden worden geklapt, zodat de kar nog eenvoudiger beladen kan worden of grote, onhandige spullen getransporteerd kunnen worden. Met de zijkanten naar beneden kan hij bovendien als verrijdbare zitgelegenheid in de tuin worden gebruikt. Zo gemakkelijk en gemoedelijk was tuinieren nog nooit. Maar ook buiten uw groene oase is de zware vracht handkar Ventura van Waldbeck een nuttige transportwagen Hij transporteert zware kratten, grote boodschappen en sowieso vrijwel iedere zware last waarheen u maar wil, want de kar kan tot 300 kg worden belast.
Of picknick, boodschappen, werk in de tuin of transport van goederen: de Waldbeck Ventura bolderkar brengt iedere lading veilig naar de plaats van bestemming!
Kenmerken
- Robuust, metalen handvat om comfortabel met iedere handgrootte te trekken
- Eenvoudig, intuïtief klapmechanisme voor de zijkanten
- Brede banden voor een veilige rit op moeilijke, zanderige of zachte ondergrond
- Groot laadoppervlak van 100 x 50 cm (LxB) met 32 cm hoge zijkanten
- Mat van kunststof bekleedt de geladen objecten, uitneembaar
- Praktisch om spullen neer te leggen of als zitvlak tijdens werk in de tuin
- Weerbestendige lak op de metalen delen tegen roest en beschadiging
- Materiaal van de zijkanten: Hout-kunststof-composiet (HKC, materiaalmix van 60 % hout en 40 % kunststof)
- Maximale lading: 300 kg
Afmetingen & Technische details
- Afmetingen (zonder dissel): ca. 55 x 62 x 120 cm (BxHxD)
- Hoogte met vastgemaakte dissel: ca. 95 cm
- Lengte met liggende dissel: ca. 190 cm
- Hoogte van het laadoppervlak boven de grond: ca. 35 cm
- Gewicht: 28 kg
Wat wordt geleverd
- 1 x Handwagen (bouwpakket)
- Gebruikershandleiding: (Duits, Engels)
Levering en verzending
Levertijd: 3 - 5 dagen
Er zijn nog geen beoordelingen voor dit artikel.
Lastenträger auch bei unebenem Untergrund wie Schotter oder Wiese Wie erhofft die Unterstützung beim Transport von diversen Lasten wie z.B Holz oder Steine.
Lastdrager, zelfs op oneffen ondergrond zoals grind of weide. Zoals gehoopt biedt hij ondersteuning bij het transporteren van diverse ladingen zoals hout of stenen.
Pour le poids, il n'y a pas de miracles. En réalité, je l'ai acheté pour avoir un modèle. Je vais en fabriquer un moi-même avec des roues diamètre 20mm et pas du 16 comme c'est le cas. Petit truc diamètre 20 plein en acier et avec le tube du 3/4" chauffage comme guide. Goupille avec flotte plastique en dia 20mm + flotte métal dia 20mm + goupille pour les axes horizontaux. Pour le vertical, il faut faire la même chose mais le dessus forer un trou de 5mm pour y mettre aussi flotte dia 20mm mais la goupille est remplacée par une goupille fendue dia 5mm. Beaucoup plus costaud. Utiliser des cornières de 40mm ou 50mm pour pouvoir charger environ 500 kg à 600 kg sans plier. Je publie une photo dès que réaliser. 4 roues de diable standard diamètre 20mm. Bref je vais réalisé une bête unique. Pas MacGayver pour rien !! Semi automatique et poste à arc indispensable.
Als het op gewicht aankomt, zijn er geen wonderen. Ik heb het eigenlijk gekocht om een model te hebben. Ik ga er zelf een maken met wielen met een diameter van 20 mm en niet 16 zoals het geval is. Klein dingetje diameter 20 massief in staal en met de 3/4" verwarmingsbuis als geleider. Pin met plastic vlotter in dia 20mm + metalen vlotter dia 20mm + pin voor de horizontale assen. Voor de verticale moet je hetzelfde doen maar boor bovenaan een gat van 5 mm om ook een vlotter met een diameter van 20 mm te plaatsen, maar de pin wordt vervangen door een splitpen met een diameter van 5 mm. Gebruik hoeken van 40 mm of 50 mm om ongeveer 500 kg tot 600 kg te kunnen laden zonder te buigen. publiceer zo snel mogelijk een foto Ik maak er 4 standaard duivelswielen diameter 20mm kortom ik ga een uniek beest maken Niet voor niets een MacGayver!!
Stabiler Handwagen, aber Langzeitqualität? Auf den ersten Blick sehr robuster schwerer Handwagen mit durchdachter Konstruktion. Sogar wendige Vorderachse mit Achschenkel-Lenkung! Auf den zweiten Blick nachlässige Fertigung. Die Schweißnähte sind vermutlich von Ungelernten gemacht und Toleranzen groß. Ich musste z.B. noch dicke Unterlegscheiben auf den Achsen einfügen, damit die Radlager nicht zu schnell seitlich ausschlagen. Überhaupt die Räder: Weder die Felgen mit Kugellagern, noch die Reifen aus (Plast-)Gummi werden lange halten. Über Bordsteinkanten sollte der beladene Wagen keinesfalls knallen. Auch 300 kg sollten nie eingeladen werden, ich denke maximal ein bis zwei Zentner. Trotzdem bin ich erstmal zufrieden mit dem Wagen, weil man für diesen günstigen Preis nicht mehr erwarten kann. (Deutsche Qualitätsprodukte kosten 500 € aufwärts.)
Stabiele handkar, maar kwaliteit op lange termijn? Op het eerste gezicht is het een zeer robuuste, zware handkar met een doordacht ontwerp. Zelfs wendbare vooras met asbesturing! Op het tweede gezicht onzorgvuldige productie. De lasnaden zijn waarschijnlijk door ongeschoolde mensen gemaakt en de toleranties zijn groot. Zo moest ik bijvoorbeeld dikke ringen op de assen aanbrengen, zodat de wiellagers niet te snel zijwaarts zouden gaan zwaaien. De wielen in het algemeen: Noch de velgen met kogellagers, noch de banden van (kunststof) rubber gaan lang mee. De beladen auto mag in geen geval over stoepranden botsen. Er mag nooit 300 kg geladen worden, ik denk maximaal één tot tweehonderdgewicht. Toch ben ik tevreden over de auto want meer kun je voor deze lage prijs niet verwachten. (Duitse kwaliteitsproducten kosten € 500,- en meer.)
Superstabil Ich war überrascht, wie stabil und durchdacht konstruiert der Wagen ist. Aufbau zwischen 30 und 60 min. Kleines Manko: Die Fotos in der Bedienungsanleitung könnten besser, genauer sein. Klare Kaufempfehlung!
Super stabiel Ik was verrast hoe stabiel en doordacht de auto is. De montage duurt tussen de 30 en 60 minuten. Klein nadeel: de foto's in de gebruiksaanwijzing kunnen beter en nauwkeuriger zijn. Duidelijk aankoopadvies!
Guter Wagen Der Klapprahmen ist sehr praktisch.
Goede wagen. Het opvouwbare frame is erg praktisch.
Sehr schöner Artikel Der Artikel (Bollerwagen) super Ausführungen und für mich auch praktisch, einwandfrei im Gebrauch. Bin sehr zufrieden
Heel leuk item Het item (handkar) is voor mij geweldig en praktisch, perfect in gebruik. Ben zeer tevreden
Prima Bollerwagen in bester Qualität Habe einen Wagen gesucht, um meine alte Hündin zu unterstützen. Die Qualität ist super, der halt vermutlich ewig und wird auch im Garten gute Dienste leisten. Mein Hund liebt den Wagen und ich auch
Geweldige handkar van de beste kwaliteit. Ik was op zoek naar een kar om mijn oude hond te ondersteunen. De kwaliteit is geweldig, hij gaat waarschijnlijk eeuwig mee en doet je ook in de tuin goed van pas. Mijn hond is dol op de auto en ik ook
Stabiler , ansprechender Bollerwagen für ebene Flaechen. Aufbau alleine mit eigenen Werkzeug und der Anleitung in einer knappen halben Stunde und mit logischen Denkvermoegen machbar! Relativ schwerer,stabiler Wagen . Bergauf den kleinen Enkel ziehen , anstrengend. Ist zum taeglichen Holztransport zum Haus gedacht, bin gespannt, wie er sich auf dem Rasen bei unterschiedlichen Witterungen ziehen lässt!
Stabiele, aantrekkelijke handkar voor vlakke ondergronden. Kan met behulp van uw eigen gereedschap en instructies in iets minder dan een half uur worden gemonteerd en met logisch denkvermogen! Relatief zware, stabiele auto. Je kleinzoon de berg op trekken is vermoeiend. Hij is bedoeld om elke dag hout naar huis te vervoeren. Ik ben benieuwd hoe hij onder verschillende weersomstandigheden over het gazon getrokken kan worden!
Scheinbar sehr stabil und wertig Nicht nur das ich den Bollerwagen zwei Tage früher bekommen habe, nein, dieses Teil macht einen sehr wertigen Eindruck. Der Aufbau war relativ einfach und hat ungefähr eine Stunde in Anspruch genommen. Jetzt muss das Teil nur noch meinen Enkel gefallen.
Blijkbaar zeer stabiel en waardevol. Niet alleen heb ik de handkar twee dagen eerder gekregen, nee, dit onderdeel maakt een zeer waardevolle indruk. De montage was relatief eenvoudig en duurde ongeveer een uur. Nu hoef ik alleen maar mijn kleinzoon te plezieren.
J'ai appliqué une couche de saturateur sur le bois en protection, l'ensemble parait solide a voir après utilisation
Ter bescherming heb ik een laagje verzadigingsmiddel op het hout aangebracht, het geheel ziet er na gebruik stevig uit.
Zusammenbau Nach sehr prompter Lieferung (2Tg. früher) leicht zu bewerkstelligender Zusammenbau. Ziemlich großes Eigengewicht macht den Bollerwagen sicherer aber auch unwesentlich kraftraubender. Gutes Produkt zu fairem Preis.
Montage Eenvoudig te monteren na zeer snelle levering (2 dagen eerder). Door het grote gewicht is de handkar veiliger maar ook iets energiezuiniger. Goed product tegen een eerlijke prijs.
Not for use in the balkans where there are thorns on the streets The tires are very thin and i constantly get flat tires in Croatia. Now have to get a replacement inner tube and it is not obvious where I can order this.
Niet te gebruiken in de Balkan waar er doornen op de straten zijn. De banden zijn erg dun en ik krijg constant lekke banden in Kroatië. Moet nu een vervangende binnenband halen en het is niet duidelijk waar ik deze kan bestellen.
Stabil, praktisch, zuverlässig Ich war mit dem Bollerwagen auf einem großen Festival. Ich bin an tausenden Leuten vorbeigegangen, von denen sehr viele Probleme mit kaputten Bollerwagen, Faltwagen, Sackkarren usw hatten. Ich hingegen konnte problemlos über jede Unebenheit, durch jedes Schlagloch, durch den Matsch und über Äcker und Rasenflächen laufen. Der Wagen hat eine hohe Traglast, gute Bodenfreiheit und lässt sich leicht ziehen. Letztes Jahr hatte ich einen Billigwagen und stand selbst blöd da, dieses Jahr habe ich mich sehr über meinen schönen Wagen gefreut, der mir einige Nerven und Zeit erspart hat.
Stabiel, praktisch, betrouwbaar Met de handkar stond ik op een groot festival. Ik liep langs duizenden mensen, van wie velen problemen hadden met kapotte handkarren, vouwkarren, steekwagens, etc. Ik daarentegen kon gemakkelijk over elke hobbel, door elk kuiltje, door de modder en over velden en grasvelden lopen. De auto heeft een hoog laadvermogen, goede bodemvrijheid en is gemakkelijk te slepen. Vorig jaar had ik een goedkope auto en zag er zelf stom uit, dit jaar was ik erg blij met mijn mooie auto, wat me veel zenuwen en tijd heeft bespaard.
Stabiles Teil. Das Ding ist aus ordentlich stabilem Blech gemacht. Die Schweissnähte sehen handgemacht aus sind aber ok. Es hat allerdings auch ein entsprechendes Eigengewicht. Also mal eben ins Auto und an den Strand - eher was für mehrere Personen zum reinheben. Die Gebrauchsanweisung ist mit guter Absicht gemacht, hat aber einige Schwächen, was die Bebilderung angeht. Insbesondere vorne am Drehgestell/ Deichselansatz. Insgesamt schön retro. Schön,daß es sowas noch gibt !
Stabiel onderdeel. Het ding is gemaakt van zeer stevig plaatstaal. De lasnaden zien er handgemaakt uit maar zijn ok. Het heeft echter ook een overeenkomstig gewicht. Dus stap gewoon in de auto en ga naar het strand - iets waar meerdere mensen in kunnen tillen. De gebruiksaanwijzing is met goede bedoelingen geschreven, maar kent enkele zwakke punten als het om de illustraties gaat. Vooral aan de voorzijde van de bogie/disselbevestiging. Kortom mooi en retro. Leuk dat zoiets nog bestaat!
Perfekt Super Größe, super Gewicht, robust und für alles zu gebrauchen. Ein bisschen Zeit intensiv zum aufbauen aber geht
Perfect superformaat, supergewicht, robuust en voor alles bruikbaar. Het kost wat tijd om het intensief op te bouwen, maar het werkt
Solide Verarbeitung und Qualität Stabile Ausführung, schöne Lackierung
Degelijke afwerking en kwaliteit. Stabiel ontwerp, mooi lakwerk
La sensazione iniziale è di un prodotto costruito bene, le ruote gestiscono bene le asperità del terreno anche grazie ai cuscinetti a sfera. Non troppo rumoroso durante l’utilizzo. Alcune saldature un po’ approssimative, speriamo reggano nel tempo. Spedizione rapida.
De eerste sensatie is die van een goed gebouwd product, de wielen kunnen goed omgaan met de ruwheid van de grond, mede dankzij de kogellagers. Niet te luid tijdens gebruik. Sommige lasnaden zijn een beetje ruw, laten we hopen dat ze na verloop van tijd standhouden. Snelle verzending.
Meine Tochter und ich lieben ihn Ein super stabiler Bollerwagen, meine Tochter (3) liebt ihn auch, zwei Kissen rein und ab geht die wilde Fahrt. Aufbau gestaltet sich einfach, die großen Räder sorgen für einen ruhigen Lauf, auch über unebenes Gelände. Die Zuladung ist außergewöhnlich hoch. Mit einem Wort - perfekt!
Mijn dochter en ik zijn er dol op. Een super stevige handkar, mijn dochter (3) is er ook dol op, twee kussens erin en gaan. De montage is eenvoudig, de grote wielen zorgen voor een soepele werking, ook op oneffen terrein. Het laadvermogen is uitzonderlijk hoog. In één woord: perfect!
A distanza di 5 anni d'uso per trasportare legna per casa, posso dire che la robustezza complessiva del telaio c'è, il rivestimento delle sponde in legno necessita di verniciatura per resistere all'aperto, le gomme a camera d'aria, come in altri prodotti che le usano, sono praticamente spazzatura, dovrebbero proibirle per legge, si sgonfiano e la gomma si deteriora come fosse carta dopo meno di un'anno, secondo me conviene subito cambiarle con quelle in poliuretano con asse diametro 20 mm lungo 50 mm asimmetrico, con una spesa di circa 50 euro si è poi tranquilli per sempre. Da tenere d'occhio l'attacco del timone, per carichi pesanti il bullone è un punto critico, fortunatamente non mi si è mai rotto comunque anche con carichi da 250 chili quasi mai in piano, comunque se è troppo usurato è consigliato cambiarlo. Inutile parlare di carico massimo, anche se sicuramente potrebbe resistere senza problemi a pesi superiori, sono sempre io che dovrei trainare e non sono un trattore, per cui in piano è un conto ma in salita cambia tutto, per non parlare delle discese dove , in assenza di freni, tocca fare retromarcia col timone a monte, e se si esagera col carico si finisce trascinati nel primo burrone disponibile, quindi non dico che ci vuole il patentino per usarlo ma non è sicuramente un giocattolo. Il pianale è di banale rete metallica ricoperta da un pannello rimovibile di polipropilene nero da mezzo centimetro, se fosse stato di lamiera, allora veramente era un carrello unico, invece è alla pari di altri modelli più economici, anche se non tutti hanno questo particolare sistema di sterzata più evoluto. Una cosa che non viene detta a chi non ha tempo e non è molto attrezzato ed esperto di bricolage, è il tempo e le chiavi che servono per il montaggio del carrello, cioè io ci ho messo almeno mezz'ora con chiave a cricchetto da 3/8 e innesti esagonali, e non mi sono divertito molto a perdere tutto quel tempo, avrei preferito un prodotto già montato o quasi, che poi ci vuole una superficie di almeno 3 metri per 3 in modo da avere lo spazio per lavorare, e se si fà nel giardino occorre la massima attenzione a non perdere nessuna vite tra l'erba.
Na 5 jaar gebruik om hout door het huis te vervoeren, kan ik zeggen dat de algehele robuustheid van het frame aanwezig is, de bekleding van de houten zijkanten moet worden geverfd om bestand te zijn tegen de buitenlucht, de binnenbandbanden, zoals bij andere producten die ze gebruiken , ze zijn praktisch onzin, ze zouden bij wet verboden moeten worden, ze lopen leeg en het rubber verslechtert na minder dan een jaar als papier, naar mijn mening is het beter om ze onmiddellijk te vervangen door polyurethaan exemplaren met een asdiameter van 20 mm en lengte van 50 mm asymmetrisch, met een kostprijs van rond de 50 euro kun je voor altijd gerust zijn. Houd de roerbevestiging in de gaten, voor zware lasten is de bout een kritisch punt, gelukkig is deze nooit gebroken, ook niet bij lasten van 250 kilo die vrijwel nooit waterpas staan, maar als deze te versleten is is het aan te raden deze te vervangen. Het heeft geen zin om over de maximale belasting te praten, ook al zou hij zeker zonder problemen hogere gewichten kunnen weerstaan, ik ben altijd degene die moet trekken en ik ben geen tractor, dus op het vlakke is het één ding, maar bergop verandert alles, niet om nog maar te zwijgen van de afdalingen waar je, zonder te remmen, achteruit moet met het roer stroomopwaarts, en als je de lading overbelast, word je uiteindelijk het eerste beschikbare ravijn in gesleept, dus ik zeg niet dat je een vergunning nodig hebt om het te gebruiken, maar het is zeker geen speelgoed. Het platform is gemaakt van banaal draadgaas bedekt met een afneembaar paneel van zwart polypropyleen van een halve centimeter. Als het van plaatstaal was gemaakt, dan was het echt een unieke trolley, maar hij is vergelijkbaar met andere, goedkopere modellen, ook al is hij dat niet. ze hebben allemaal dit specifiekere systeem. Eén ding dat niet wordt gezegd tegen degenen die geen tijd hebben en niet erg goed uitgerust en ervaren zijn in het klussen, is de tijd en de sleutels die nodig zijn om de trolley in elkaar te zetten, dat wil zeggen dat het me minstens een half uur kostte met een 3 mm ratelsleutel /8 en zeshoekige koppelingen, en ik vond het niet zo leuk om al die tijd te verspillen, ik had liever een product gehad dat al of bijna gemonteerd was, en dat dan een oppervlak van minimaal 3 bij 3 meter nodig heeft om te hebben. de ruimte om te werken, en als je het in de tuin doet, moet je uiterst voorzichtig zijn dat je geen wijnstokken in het gras kwijtraakt.
ha fatto passare bene gli ultimi anni al nostro cagnolone che non c'è più
Hij heeft ervoor gezorgd dat onze grote hond, die niet meer bij ons is, het de afgelopen jaren naar zijn zin heeft gehad
Les Lattes en Pin des barrières sont brut, j'ai peur que dans le temps avec l'humidité, elles ne se détériorent..., je les aie donc lazurées Pour le reste, à voir dans le temps comment ça évolue Pour mon usage restera stocké dehors à l'abri de la pluie Pour précisions - Les roue sont des vrais jantes "tôles" avec chambre à aire donc à vérifier la pression avant de porter des charges lourdes pour ne pas les écraser donc les crever - le montage des barres latérales qui maintiennent les essieux font office d'amortisseur (légèrement) - les roues avant sont directionnelles, c'est à dire comme une voiture, le montage en parallélogramme le permet ainsi, ce n'est pas comme un axe ou pivote l'essieu tout entier, cela parait plus solide ôpur les charges lourdes, et facilite les virages (dans le sens traction) Je suis satisfait pour le moment
De grenen latten van de barrières zijn rauw, ik ben bang dat ze na verloop van tijd door vochtigheid zullen verslechteren..., dus heb ik ze geglazuurd Voor de rest, om te zien hoe het in de loop van de tijd evolueert. Voor mijn gebruik zal het buiten bewaard blijven, beschermd tegen de regen Voor details - De wielen zijn echte "plaatmetalen" velgen met binnenbanden, dus controleer de druk voordat u zware lasten vervoert, zodat u ze niet verplettert en daardoor lek prikt - de montage van de zijkant van het stuur die de assen vasthoudt, werkt als een schokdemper (enigszins) - de voorwielen zijn directioneel, dat wil zeggen als een auto, de parallellogrammontage maakt dit mogelijk, het is niet als een as waar de as in zijn geheel draait, het lijkt steviger voor zware lasten en maakt het draaien gemakkelijker (in de tractierichting) Ik ben voorlopig tevreden
bien pratique pour ranger mon bois, mieux que la brouette
heel praktisch voor het opbergen van mijn hout, beter dan de kruiwagen
Reçu le 10 août 22, montage le 17 09 22, dommage la notice n'est pas en français. Cependant en réfléchissant un peu, le montage est très simple. En 30 minutes à deux, c'est fait. Le produit est d'une bonne qualité, maintenant à voir dans le temps.
Ontvangen op 10 augustus 22, montage op 17 09 22, jammer dat de instructies niet in het Frans zijn. Als je er echter een beetje over nadenkt, is de montage heel eenvoudig. In 30 minuten voor twee is het klaar. Het product is van goede kwaliteit, nu zullen we het in de loop van de tijd zien.
Seit einem Monat regelmässig, auch auf unebenem Boden, in Gebrauch und es er hält. Aufbau war schnell und preis/leistung ist gut
Gebruik het al een maand regelmatig, zelfs op oneffen ondergrond, en het houdt stand. Opzetten ging snel en waar voor je geld
L’utilisation pour le transport de bois. Maintenant le montage c’est effectué très rapidement et très facilement. Cela m’a rappelé les mécanos de mon enfance. Je pense que la solidité est au rendez-vous. Encore un peu de temps et je saurais si cet achat me donne entière satisfaction. Je ne me fais aucun souci avis aux amateurs je vous recommande cet achat.
Gebruik voor het transporteren van hout. Nu gebeurt de montage heel snel en heel eenvoudig. Het deed me denken aan de mechanismen uit mijn kindertijd. Ik denk dat de stevigheid er wel is. Nog even en ik weet of deze aankoop mij volledige voldoening geeft. Ik heb geen zorgen, advies aan amateurs, ik raad deze aankoop aan.
perfekt durchdacht, sehr stabil
perfect doordacht, zeer stabiel
Der Wagen ist super stabil und lässt sich wunderbar leicht manövrieren...auch schwer beladen. Bin begeistert.
De trolley is superstabiel en heerlijk makkelijk te manoeuvreren...zelfs als hij zwaar beladen is. Ben opgewonden.
le produit est un tout petit peu compliqué à assembler, avec un manuel "succinct" et de mauvaise qualité. La fabrication est moyenne, avec des soudures de piètres qualités, grossières. À voir sur la durée
het product is een beetje ingewikkeld om te monteren, met een "korte" handleiding van slechte kwaliteit. De productie is gemiddeld, met ruwe lasnaden van slechte kwaliteit. Om in de loop van de tijd te zien
Il carretto è bello esteticamente,si monta facilmente, ed è facile da manovrare! Contenta dell'articolo, ho già spostato la legna e portato in giro per il giardino la terra e le semenze! Mi domando come ho fatto sino adesso senza!!! ****
De kar is esthetisch mooi, is eenvoudig in elkaar te zetten en is gemakkelijk te manoeuvreren! Blij met het artikel, ik heb het hout al verplaatst en de aarde en zaden door de tuin gedragen! Ik vraag me af hoe ik het tot nu toe zonder heb gedaan!!! ****
Le chariot semble robuste, le timon peut-être moins, à voir à l'usage... Par contre, manuel de montage en allemand ou en anglais, avec photos minuscules en noir et blanc. les points importants ne sont pas signalés. Donc, on redémonte et on recommence. Le PDF obtenu sur le site est incomplet. Après 1h30 à s'être arraché les yeux et révisé son anglais, le chariot est opérationnel. Donc, bon produit mais infos de montage très insuffisantes.
De trolley lijkt stevig, de dissel misschien minder, zo te zien in gebruik... Aan de andere kant montagehandleiding in het Duits of Engels, met kleine zwart-witfoto's. Belangrijke punten worden niet vermeld. Dus we halen het weer naar beneden en beginnen opnieuw. De op de site verkregen PDF is onvolledig. Na anderhalf uur zijn ogen uit te steken en zijn Engels te hebben gecontroleerd, is de kar operationeel. Goed product dus, maar zeer onvoldoende montage-informatie.
Bin mit dem Bollerwagen sehr zufrieden. Er ist sehr robust und gut zu handhaben. Was ich gut finde ist, dass alle Muttern für die Schrauben Stopmuttern sind und sie sich somit nicht von selbst lösen können. Die Montage funktioniert gut- geht alleine ohne Probleme - zu zweit macht es aber mehr Spaß und geht noch einfacher von der Hand. Schick aussehen tut er auch noch. Die Halterungen für die Seitenwände klappern etwas beim fahren - was sich aber gut beheben lässt. indem man einfach den Hebel etwas mit Klebeband etc. umwickelt. Ich benutze den Wagen für den Transport meines Teleskopes zum Sterne beobachten - und das wiegt 50 KG plus Zubehör. Die Luftreifen sind klasse und waren auch mit etwa 2 Bar vorbereitet....musste dann nichts weiteres tun. Auf der Metall-Ablagefläche befindet sich eine gute Kunststoffmatte. Ich habe allerdings noch eine rutschfeste obendrauf gelegt...kann jeder nach Bedarf gestalten - kein Problem. Ziehen lässt sich der Bollerwagen sehr gut, auch wenn die Deichsel nicht gerade lang ist. Bin 180 cm groß und habe keine Probleme beim Transprt. Werkzeug zum zusammenschrauben ( 2x 13er Schlüssel ) liegt nicht bei. Die sollte man somit zur Hand haben. Ich hoffe, ich konnte etwas helfen.
Ik ben zeer tevreden met de handkar. Het is zeer robuust en gemakkelijk te hanteren. Wat ik prettig vind, is dat alle moeren voor de schroeven borgmoeren zijn, zodat ze niet vanzelf los kunnen komen. De montage werkt goed - werkt alleen zonder problemen - maar met twee personen is leuker en nog makkelijker te doen. Hij ziet er nog chique uit. De beugels voor de zijwanden rammelen een beetje tijdens het rijden - maar dit is eenvoudig te verhelpen. door simpelweg de hendel te omwikkelen met wat tape enz. Ik gebruik de kar om mijn telescoop te vervoeren om naar de sterren te kijken - en hij weegt 50 kg plus accessoires. De luchtbanden zijn geweldig en waren ook voorbereid met ongeveer 2 bar....dan hoefde ik niets anders te doen. Er ligt een goede plastic mat op de metalen plank. Ik heb er echter een antislip bovenop geplaatst ... iedereen kan het naar wens ontwerpen - geen probleem. De bolderwagen is heel gemakkelijk te trekken, ook al is de dissel niet bepaald lang. Ik ben 180 cm lang en heb geen problemen om het te vervoeren. Gereedschap om in elkaar te schroeven (2x 13 steeksleutels) wordt niet meegeleverd. Die moet je dus bij de hand hebben. Ik hoop dat ik een beetje heb kunnen helpen.
Da stimmt alles.....Top Preis-Leistungs-Verhältnis! Bin mit dem Bollerwagen sehr zufrieden. Er ist sehr robust und gut zu handhaben. Was ich gut finde ist, dass alle Muttern für die Schrauben Stopmuttern sind und sie sich somit nicht von selbst lösen können. Die Montage funktioniert gut- geht alleine ohne Probleme - zu zweit macht es aber mehr Spaß und geht noch einfacher von der Hand. Schick aussehen tut er auch noch. Die Halterungen für die Seitenwände klappern etwas beim fahren - was sich aber gut beheben lässt. indem man einfach den Hebel etwas mit Klebeband etc. umwickelt. Ich benutze den Wagen für den Transport meines Teleskopes zum Sterne beobachten - und das wiegt 50 KG plus Zubehör. Die Luftreifen sind klasse und waren auch mit etwa 2 Bar vorbereitet....musste dann nichts weiteres tun. Auf der Metall-Ablagefläche befindet sich eine gute Kunststoffmatte. Ich habe allerdings noch eine rutschfeste obendrauf gelegt...kann jeder nach Bedarf gestalten - kein Problem. Ziehen lässt sich der Bollerwagen sehr gut, auch wenn die Deichsel nicht gerade lang ist. Bin 180 cm groß und habe keine Probleme beim Transprt. Werkzeug zum zusammenschrauben ( 2x 13er Schlüssel ) liegt nicht bei. Die sollte man somit zur Hand haben. Ich hoffe, ich konnte etwas helfen.
Alles klopt.....Top prijs-prestatieverhouding! Ik ben zeer tevreden over de handkar. Het is zeer robuust en gemakkelijk te hanteren. Wat ik leuk vind is dat alle moeren voor de schroeven stopmoeren zijn en dus niet vanzelf los kunnen draaien. De montage werkt goed - je kunt het zonder problemen alleen doen - maar het is leuker met twee personen en nog makkelijker om te doen. Hij ziet er ook slim uit. De beugels voor de zijwanden rammelen een beetje tijdens het rijden, maar dit is eenvoudig te verhelpen. door de hendel eenvoudigweg met plakband enz. te omwikkelen. Ik gebruik de kar om mijn telescoop te vervoeren om naar de sterren te kijken - en hij weegt 50 kg plus accessoires. De luchtbanden zijn geweldig en waren voorbereid met ongeveer 2 bar... toen hoefde ik niets anders te doen. Op de metalen plank ligt een goede plastic mat. Ik heb er echter een antisliplaagje bovenop toegevoegd... iedereen kan het naar wens ontwerpen - geen probleem. De handkar is heel gemakkelijk te trekken, ook al is de dissel niet bepaald lang. Ik ben 180 cm lang en heb geen problemen met transport. Gereedschap voor het in elkaar schroeven (2x sleutels maat 13) wordt niet meegeleverd. Deze moet je dus bij de hand hebben. Ik hoop dat ik je ergens mee kan helpen.
Facile à monter , solide , bon rapport qualité prix
Makkelijk te monteren, stevig, goede prijs/kwaliteit verhouding
Article reçu rapidement. Dommage que le manuel de montage ne soit pas en français mais cela ne m'a pas empêché de le monter correctement et rapidement. Conforme à la description, solides et roues de bonne qualité.
Artikel snel ontvangen. Het is jammer dat de montagehandleiding niet in het Frans is, maar dat weerhield mij er niet van om hem correct en snel in elkaar te zetten. Conform de beschrijving, solide en goede kwaliteit wielen.
Der Wagen ist sehr robust und sieht toll aus. Der Nachteil ist, daß er auch sehr schwer ist. Wenn man ihn im Auto mitnehmen will - wenn man ein Auto hat, das groß genug ist - braucht man zwei Leute um ihn hineinzuheben.
De kar is erg stevig en ziet er geweldig uit. Het nadeel is dat het ook erg zwaar is. Als je hem mee wilt nemen in de auto - als je een auto hebt die groot genoeg is - heb je twee mensen nodig om hem in te tillen.
Bei angezogenener Deichselverschraubung, wie im Handbuch beschrieben, kaum Lenkfähigkeit. Für den Preis und Herstellernamen, andere Verschraubungsmöglichkeiten erwartet. Für den Preis einfach nur ärgerlich. Flacheisen der Deichsel werden einfach fest auf einander geschraubt. Ob die anderen Beschreibungen stimmen wird man sehen.
Nauwelijks stuurbaarheid bij het aandraaien van de disselschroefverbinding, zoals beschreven in de handleiding. Voor de prijs en de naam van de fabrikant worden andere schroefopties verwacht. Gewoon vervelend voor de prijs. De platte stangen van de dissel worden eenvoudig op elkaar geschroefd. Of de andere beschrijvingen juist zijn, valt nog te bezien.
Ist aus Metall und daher robust, aber natürlich auch schwerer als welche aus Kunststoff oder Holz und somit ist er im unbefestigten Gelände für Kinder schwer zu ziehen
Hij is gemaakt van metaal en is daardoor robuust, maar natuurlijk ook zwaarder dan kunststof of houten, waardoor kinderen hem op onverhard terrein moeilijk kunnen trekken
Il carretto è arrivato con una ruota bucata, ma il venditore mi ha prontamente risarcito del danno dimostrando grande prfessionalità e serietà. Consiglio questo venditore e questo articolo.
De kar arriveerde met een lek wiel, maar de verkoper vergoedde mij onmiddellijk voor de schade, wat blijk gaf van grote professionaliteit en ernst. Ik raad deze verkoper en dit item aan.
Hundetransport
Honden transport
Massivbollerwagen Erst war ich mir sehr unsicher aufgrund der teilweise negativen Kritiken, wegen der problemlosen Rückgabe a la amazon hab ich es dann aber dennoch gewagt. Und ich darf sagen, es war eine gute Entscheidung: alles ist aus massiven Teilen gefertigt, es sind ausnahmsweise auch gute Schrauben und Muttern mit Sicherung mitgeliefert und alles ist masshaltig. Metallteile alle gut entgratet und Lackierung auch OK. Man braucht ein wenig Zeit, um alles zusammen zu bauen, aber es geht auch ohne Beschreibung, jedoch ist eine ganz gut dabei. Holzqualität auch sehr gut, keine rauhen, oder speilige Stellen, ich musste nichts nacharbeiten. Der Wagen lenkt sich gut und einfach, aber er ist massiv, einerseits gut, andererseits darf sich keiner ein Leichtbauwägelchen für das WoMo mit 3500kg Beschränkung erwarten! Dafür klappt das Ding sicher nicht versehentlich zusammen, oder bricht bei Schwerzuladung. Wer auch einmal Zementsäcke etc. führen will, ist sehr gut aufgehoben, zumal die Wände alle klappbar sind und dann nicht, wie bei manchen anderen Wägen zu hoch sind und am Boden schräg aufliegen und damit nicht im geklappten Zustand fahrbar bleiben! gefühlt würde ich sagen, dass bei den probierten 100kg Zuladung Schluss ist: mehr kann man kaum noch sinnvoll weiter ziehen...würde das Wägelchen wieder kaufen.
Solide handkar In eerste instantie was ik erg onzeker vanwege de deels negatieve recensies, maar vanwege het probleemloze retourneren op Amazon besloot ik het toch te proberen. En ik kan zeggen dat het een goede beslissing is geweest: alles is gemaakt van stevige onderdelen, voor één keer zitten er goede schroeven en moeren met slotjes bij en alles klopt op maat. Alle metalen delen zijn goed ontbraamd en ook het lakwerk is in orde. Het kost wat tijd om alles in elkaar te zetten, maar je kunt het ook doen zonder beschrijving, ook al is die best goed. De kwaliteit van het hout is ook erg goed, geen ruwe of pluizige plekken, ik heb niets moeten nabewerken. De auto stuurt goed en gemakkelijk, maar is stevig en enerzijds goed, anderzijds hoeft niemand een lichtgewicht auto voor in de camper te verwachten met een limiet van 3500 kg! Het ding zal zeker niet per ongeluk instorten of breken als het zwaar belast wordt. Iedereen die zakken cement etc. wil vervoeren, is in zeer goede handen, vooral omdat de wanden allemaal opvouwbaar zijn en niet, zoals sommige andere karren, te hoog zijn en schuin op de grond rusten en dus in opgevouwen toestand niet mobiel kunnen blijven! Ik heb het gevoel dat ik zou zeggen dat met het laadvermogen van 100 kg dat ik heb geprobeerd, dat het is: je kunt niet echt meer op een zinvolle manier trekken... Ik zou de kar opnieuw kopen.
Erst war ich mir sehr unsicher aufgrund der teilweise negativen Kritiken, wegen der problemlosen Rückgabe a la amazon hab ich es dann aber dennoch gewagt. Und ich darf sagen, es war eine gute Entscheidung: alles ist aus massiven Teilen gefertigt, es sind ausnahmsweise auch gute Schrauben und Muttern mit Sicherung mitgeliefert und alles ist masshaltig. Metallteile alle gut entgratet und Lackierung auch OK. Man braucht ein wenig Zeit, um alles zusammen zu bauen, aber es geht auch ohne Beschreibung, jedoch ist eine ganz gut dabei. Holzqualität auch sehr gut, keine rauhen, oder speilige Stellen, ich musste nichts nacharbeiten. Der Wagen lenkt sich gut und einfach, aber er ist massiv, einerseits gut, andererseits darf sich keiner ein Leichtbauwägelchen für das WoMo mit 3500kg Beschränkung erwarten! Dafür klappt das Ding sicher nicht versehentlich zusammen, oder bricht bei Schwerzuladung. Wer auch einmal Zementsäcke etc. führen will, ist sehr gut aufgehoben, zumal die Wände alle klappbar sind und dann nicht, wie bei manchen anderen Wägen zu hoch sind und am Boden schräg aufliegen und damit nicht im geklappten Zustand fahrbar bleiben! gefühlt würde ich sagen, dass bei den probierten 100kg Zuladung Schluss ist: mehr kann man kaum noch sinnvoll weiter ziehen...würde das Wägelchen wieder kaufen.
In het begin was ik erg onzeker door de deels negatieve recensies, maar door het probleemloze retourneren a la amazon durfde ik het toch aan. En ik kan zeggen dat het een goede beslissing was: alles is gemaakt van solide onderdelen, uitzonderlijk goede schroeven en moeren met beveiliging worden meegeleverd en alles is op maat. Metalen delen allemaal goed ontbraamd en lak ook ok. Het kost wat tijd om alles in elkaar te zetten, maar het werkt zonder een beschrijving, maar een is best goed. De kwaliteit van het hout is ook erg goed, geen ruwe of rafelige plekken, ik heb niets moeten nabewerken. De auto stuurt goed en makkelijk, maar is enorm, aan de ene kant goed, aan de andere kant moet niemand een lichtgewicht wagen voor de camper verwachten met een limiet van 3500kg! Daar staat tegenover dat het ding bij zware belading zeker niet per ongeluk instort of kapot gaat. Wie zakken cement e.d. wil sjouwen, is in goede handen, vooral omdat de wanden allemaal opvouwbaar zijn en dan niet te hoog, zoals bij sommige andere wagons, en schuin op de grond liggen en dus niet mobiel kunnen blijven wanneer gevouwen! Ik zou zeggen dat de geteste lading van 100 kg het einde is: je kunt nauwelijks zinvoller trekken... zou de wagen opnieuw kopen.
réception ,emballage => très bien Tout est dans la boite ,en parfait état Le montage est facile à l'exception du timon de direction qui n'est pas très bien plié avec un décentrage des trous pour les axes de pivotement ... donc il faut un étau costaud pour le remettre en forme , les soudures y sont misérables ainsi que l'ajustement des différentes parties . Il est souhaitable d'être un peu bricoleur ,d'avoir des rondelles en supplément ,y compris des joints fibre pour robinetterie ,qui serviront d'entre toise de friction aux boulonnage du système de direction Les roues sont de piètre qualité ,ne pas hésiter à graisser les roulements Beaucoup de critiques ,mais ce charriot est sans aucun doute le meilleurs des choix, au point de vue qualité /prix la qualité des armatures permet de faire des améliorations en soudant ,ou en perçant ,à fin de reconfigurer ce modèle ,que je qualifierais de "basique " si vous êtes bricoleur ,n'hésitez pas
ontvangst, verpakking => zeer goed Alles zit in de doos, in perfecte staat De montage is eenvoudig, met uitzondering van de stuurdissel die niet erg goed is opgevouwen met een offset van de gaten voor de draaiassen... je hebt dus een sterke nodig bankschroef om het weer in vorm te krijgen, de lasnaden zijn erbarmelijk evenals de aanpassing van de verschillende onderdelen. Het is aan te raden om een beetje klusjesman te zijn, om extra ringen te hebben, inclusief vezelpakkingen voor kranen, die zullen dienen als wrijvingsafstandhouder voor het vastschroeven van het stuursysteem. De wielen zijn van slechte kwaliteit, aarzel niet om de lagers te smeren. Veel kritiek, maar deze trolley is ongetwijfeld de beste keuze, vanuit het oogpunt van kwaliteit/prijs maakt de kwaliteit van de frames het mogelijk verbeteringen aan te brengen door middel van lassen of boren, om dit model, dat ik als "basis" zou omschrijven, opnieuw te configureren Bent u een klusjesman, aarzel dan niet
Einfach zusammenzubauen, wunderbar lenkbar. Lediglich die Kunststoffeinlage ist sperrig und evt um ein Äuzerl zu groß, sodass man sie zum Reinigen schwer herausbekommt.
Eenvoudig te monteren, heerlijk wendbaar. Alleen de plastic inlay is lomp en mogelijk iets te groot, waardoor hij er moeilijk uit te krijgen is om schoon te maken.
Questo carretto a mano lo utilizziamo al bar per trasportare i vuoti delle bottiglie e fare i carichi. Consigliato!
Deze handkar aan de bar gebruiken wij om lege flessen te vervoeren en ladingen te maken. Geadviseerd!
Das ist genau der richtige für mich.
Dit is precies goed voor mij.
Montage facile même si la documentation n'est pas en français.
Eenvoudige montage, zelfs als de documentatie niet in het Frans is.
Malgré un montage un peu casse tête, le résultat est excellent. Ce petit chariot, quoique très bruyant, rempli bien son office de transport pour le jardin, le bois, et des tas d'autres choses. Maniable, pas trop lourd. Je recommande vivement.
Ondanks een wat lastige opstelling is het resultaat uitstekend. Hoewel dit karretje erg luidruchtig is, vervult het zijn rol van het vervoeren van de tuin, het hout en een heleboel andere dingen. Wendbaar, niet te zwaar. Ik raad het ten zeerste aan.
Schnelle Lieferung, der Artikel im einwandfreiem Zustand obwohl als gebraucht angeboten, das Material gute Qualität und einfache Montage
Snelle levering, het artikel in perfecte staat, hoewel aangeboden als gebruikt, het materiaal is van goede kwaliteit en eenvoudig te monteren
Conforme à mes attentes De bonne facture La notice est pas top , mais y a pas non plus de grosses difficultés à le monter .
Voldoet aan mijn verwachtingen Goed gemaakt De instructies zijn niet geweldig, maar er zijn ook geen grote problemen bij het in elkaar zetten.
Nach dem etwas anstrengenden Zusammenbau war ich direkt begeistert. Ich nutze ihn jetzt seit Monaten regelmäßig und auch schwere Teile lassen sich gut damit transportieren. Was man wissen muss, ist, dass das Teil ordentlich Eigengewicht hat.
Na de ietwat inspannende montage was ik meteen onder de indruk. Ik gebruik hem nu al maanden regelmatig en zelfs zware onderdelen kunnen er goed mee vervoerd worden. Wat u moet weten, is dat het onderdeel veel eigen gewicht heeft.
Envoi très bien emballé dans 2 cartons éparis, du coup aucun soucis de dégradation du matériel. Facile à monter, un peu déroutant au niveau des roues avant où le chariot de direction se retrouve à l'arrière des roues. Très maniable. Je recommande ce produit. Maintenant, il faut voir dans la durée si elle ne rouille pas vu que je suis en bord de mer. Car j'avais une remorque Tecktake qui a rouillé au bout de 4 ans. Pour le prix, je pense que c'est une autre qualité.
Verzending zeer goed verpakt in 2 aparte dozen, dus geen zorgen over beschadiging van het materiaal. Makkelijk in elkaar te zetten, een beetje verwarrend bij de voorwielen waar de stuurstand aan de achterkant van de wielen zit. Erg handig. Ik raad dit product aan. Nu moeten we in de loop van de tijd zien of het niet roest, aangezien ik aan zee ben. Omdat ik een Tecktake-trailer had die na 4 jaar roestte. Voor de prijs vind ik het een andere kwaliteit.
E' bellissimo, lo uso in giardino, per il momento non mi ha mai creato problemi.Sono circa 6 mesi che lo uso.
Het is prachtig, ik gebruik het in de tuin, tot nu toe heeft het me nooit problemen opgeleverd. Ik gebruik het al ongeveer 6 maanden.
kam gut verpackt an, einfach aufzubauen, alle Teile vollständig habe die Zugstange um 30 cm verlängert, da ich sehr groß bin
Goed verpakt aangekomen, eenvoudig op te zetten, alle onderdelen compleet hebben 30 cm aan de dissel toegevoegd omdat ik erg lang ben
Ottimo in tutti i sensi, non ho dato 5 stelle perché le spiegazioni non sono in Italiano
Uitstekend in alle opzichten, ik heb geen 5 sterren gegeven omdat de uitleg niet in het Italiaans is
Tolles Teil nur Klammern fehlten im Lieferumfang!
Groot deel alleen haakjes ontbraken!
Great that the side rails lower as I have a bad back
Fijn dat de zijhekken lager kunnen, want ik heb een slechte rug
Super stabil! Die Aufbauanleitung lässt allerdings zu Wünschen übrig! Die beigefügten Fotos helfen leider nicht, die Lücken der Anleitung zu füllen. Und Werkzeug ist auch nicht dabei...
Superstabiel! De montage-instructies laten echter veel te wensen over! Helaas helpen de bijgevoegde foto's niet om de hiaten in de instructies op te vullen. En er wordt geen gereedschap meegeleverd...
Solido , pratico , esteticamente al Top . Le dimensioni superiori a tutti gli altri sul genere lo rendono particolarmente versatile . Un ottimo acquisto di facile montaggio .
Solide, praktisch, esthetisch top. Zijn afmetingen, groter dan alle andere in zijn soort, maken hem bijzonder veelzijdig. Een uitstekende aankoop met eenvoudige montage.
Lo uso tutti i giorni. Molto utile per trasportare materiale in giardino. Da quando l'ho comprato in ogni lavoretto che faccio lo uso sempre ( prolunghe, avvitatore , tavole di legno, foglie secche, terriccio, vasi, legna per la stufa etc). La cariola non la uso più. Consigliato sicuramente. Non ci caricherei sacchi di cemento o massi pesanti ... ma è sono per un po' di buon senso. La struttura si pulisce facilmente. È così carino che in giardino lo lascio a vista.
Ik gebruik het elke dag. Zeer handig voor het vervoeren van materiaal in de tuin. Sinds ik hem kocht, heb ik hem altijd gebruikt bij elk klein klusje dat ik doe (verlengstukken, schroevendraaier, houten planken, droge bladeren, aarde, vazen, hout voor de kachel, enz.). Ik gebruik de kruiwagen niet meer. Absoluut een aanrader. Ik zou er geen zakken cement of zware rotsblokken op laden... maar het is gewoon voor een beetje gezond verstand. De structuur is gemakkelijk schoon te maken. Het is zo schattig dat ik het in de tuin laat staan.
Utilizzato per spostare, in giardino, carichi relativamente pesanti sia sul lastricato che sul prato rotola via simpaticamente, apprezzato anche da ragazzi. Le sponde rialzate nella parte posteriore, oltre che eleganti, suggeriscono la corretta distribuzione del carico : più sull'asse posteriore che su quello anteriore dedicato alle ruote sterzanti. Facile da montare ha qualche limite nelle sponde pre assemblate. I BULLONI che uniscono ferro e legno sono orientati in modo da sporgere con il dado e la parte eccedente della filettatura verso l' interno del vano di carico minacciando l' integrità dei sacchi di materiale sfuso (unica pecca) : MEGLIO CAPOVOLGERLI
Wordt gebruikt om relatief zware lasten in de tuin te verplaatsen, zowel op de bestrating als op het gazon, en rolt prettig weg, ook gewaardeerd door kinderen. De verhoogde zijkanten aan de achterkant zijn niet alleen elegant, maar suggereren ook de juiste verdeling van de belasting: meer op de achteras dan op de vooras, bestemd voor de stuurwielen. Eenvoudig te monteren, het heeft enkele beperkingen in de voorgemonteerde zijkanten. De BOUTEN die ijzer en hout met elkaar verbinden, zijn zo geplaatst dat ze met de moer en het overtollige deel van de draad naar de binnenkant van de laadruimte uitsteken, waardoor de integriteit van de zakken met los materiaal wordt bedreigd (het enige minpunt): BETER OM ZE TE DRAAIEN BOVENSTE
Ich habe diesen Wagen gekauft, um Kamelle im Karnevalsumzug zu transportieren. Vorweg: ein grundsolides Produkt! Schwächen sehe ich beim Zusammenbauen: bei einer Schraube war das Gewinde defekt. Da es sich aber um metrische Schrauben handelt, ist ein Ersatz sehr einfach zu beschaffen. Wer so einen Wagen kauft, hat in der Regel auch M8 vorrätig. Die Teile waren an einer Stelle nicht passgenau, das lässt sich mit Fummeln lösen. Die Bedienungsanleitung ist sicherlich mit viel Liebe erstellt worden, aber im Detail dann doch nicht hilfreich. Na gut, es sind ja nur Schrauben, das kann man korrigieren. Die Deichsel ist für mich (183cm) zu kurz, doch für den Zweck ausreichend. Die Konstruktion mit den selbstsichernden Muttern am Lenkgestenge, die nicht ganz fest gemacht werden dürfen, denn sonst blockiert die Lenkung, überzeugt mich erst mal nicht. Mal sehen, ob das funktioniert. Doch auch hier könnte man sich mit einer anderen Art der Schraubensicherung helfen (z. B. längere Schrauben mit zwei Muttern, die gegeneinander gekontert sind). Die Seitenwände werden gegeneinander mit Hebeln einfachster Art arretiert, das sieht nicht so haltbar aus. Bei der vorderen Wand scheint die Aufnahme falsch herum angebracht zu sein, doch es funktioniert. Die 300 Kilo glaube ich auch nicht, deutlich über 100 Kilo wird das Ding aushalten. Doch wie gesagt: insgesamt ein solides Produkt, deutlich stabiler als die 49,95-Produkte, welches seinen Dienst tun wird. Mich überzeugt der Wagen. Gut finde ich, dass alle Schrauben mit selbstsichernden Muttern versehen sind. Verpackung war ordentlich, Reifen sehen gut aus (riechen stark), das Gefährt steht stabil. Ich meine, falls mal etwas brechen sollte, lässt sich alles reparieren, sofern man handwerklich mäßig geschickt ist.
Ik heb deze wagen gekocht om kamelen te vervoeren in de carnavalsoptocht. Allereerst: een degelijk product! Ik zie zwakke punten bij het monteren: van één schroef was de schroefdraad defect. Aangezien dit echter metrische schroeven zijn, is vervanging zeer eenvoudig te verkrijgen. Wie zo'n auto koopt, heeft meestal ook een M8 op voorraad. De onderdelen pasten niet precies op één plek, wat met geklungel op te lossen is. De gebruiksaanwijzing is zeker met veel liefde gemaakt, maar helpt niet in detail. Nou, het zijn maar schroeven, dat kun je corrigeren. De dissel is mij te kort (183cm), maar voldoende voor het doel. De constructie met de zelfborgende moeren op de stuurstangen, die niet helemaal vastgedraaid mogen worden, anders zou de besturing blokkeren, overtuigt mij in eerste instantie niet. Laten we kijken of dat werkt. Maar ook hier zou je een ander type schroefborging kunnen gebruiken (bijvoorbeeld langere schroeven met twee tegen elkaar geborgde moeren). De zijwanden zijn tegen elkaar vergrendeld met hendels van het eenvoudigste soort, wat er niet erg duurzaam uitziet. De voorwand lijkt de houder ondersteboven te hebben, maar het werkt. Die 300 kilo geloof ik ook niet, het ding kan ruim 100 kilo aan. Maar zoals ik al zei: over het algemeen een solide product, veel stabieler dan de 49,95-producten, die zijn werk zullen doen. De auto overtuigt me. Ik vind het goed dat alle schroeven zelfborgende moeren hebben. Verpakking was netjes, banden zien er goed uit (ruiken sterk), het voertuig is stabiel. Ik bedoel, als er iets kapot gaat, is alles te repareren als je redelijk vaardig bent met je handen.
Grundsolide! Ich habe diesen Wagen gekauft, um Kamelle im Karnevalsumzug zu transportieren. Vorweg: ein grundsolides Produkt! Schwächen sehe ich beim Zusammenbauen: bei einer Schraube war das Gewinde defekt. Da es sich aber um metrische Schrauben handelt, ist ein Ersatz sehr einfach zu beschaffen. Wer so einen Wagen kauft, hat in der Regel auch M8 vorrätig. Die Teile waren an einer Stelle nicht passgenau, das lässt sich mit Fummeln lösen. Die Bedienungsanleitung ist sicherlich mit viel Liebe erstellt worden, aber im Detail dann doch nicht hilfreich. Na gut, es sind ja nur Schrauben, das kann man korrigieren. Die Deichsel ist für mich (183cm) zu kurz, doch für den Zweck ausreichend. Die Konstruktion mit den selbstsichernden Muttern am Lenkgestenge, die nicht ganz fest gemacht werden dürfen, denn sonst blockiert die Lenkung, überzeugt mich erst mal nicht. Mal sehen, ob das funktioniert. Doch auch hier könnte man sich mit einer anderen Art der Schraubensicherung helfen (z. B. längere Schrauben mit zwei Muttern, die gegeneinander gekontert sind). Die Seitenwände werden gegeneinander mit Hebeln einfachster Art arretiert, das sieht nicht so haltbar aus. Bei der vorderen Wand scheint die Aufnahme falsch herum angebracht zu sein, doch es funktioniert. Die 300 Kilo glaube ich auch nicht, deutlich über 100 Kilo wird das Ding aushalten. Doch wie gesagt: insgesamt ein solides Produkt, deutlich stabiler als die 49,95-Produkte, welches seinen Dienst tun wird. Mich überzeugt der Wagen. Gut finde ich, dass alle Schrauben mit selbstsichernden Muttern versehen sind. Verpackung war ordentlich, Reifen sehen gut aus (riechen stark), das Gefährt steht stabil. Ich meine, falls mal etwas brechen sollte, lässt sich alles reparieren, sofern man handwerklich mäßig geschickt ist.
Rotsvast! Ik heb deze wagen gekocht om kamelen te vervoeren tijdens de carnavalsoptocht. Allereerst: een ijzersterk product! Ik zie zwakke punten bij het monteren: de schroefdraad van één schroef was defect. Omdat dit echter metrische schroeven zijn, is vervanging zeer eenvoudig te verkrijgen. Iedereen die zo’n auto koopt, heeft meestal ook M8 op voorraad. De onderdelen pasten niet perfect op één plek, wat door wat rommelen kan worden opgelost. De gebruiksaanwijzing is zeker met veel liefde gemaakt, maar de details zijn niet behulpzaam. Nou ja, het zijn maar schroeven, die gecorrigeerd kunnen worden. De dissel is voor mij te kort (183 cm), maar voldoende voor het doel. Het ontwerp met de zelfborgende moeren op de stuurstang, die niet helemaal vastgedraaid kunnen worden, anders blokkeert de stuurinrichting, overtuigt mij in eerste instantie niet. Laten we kijken of dit werkt. Maar ook hier kun je een ander soort schroefborging gebruiken (bijvoorbeeld langere schroeven met twee moeren die tegen elkaar geborgd zijn). De zijwanden worden tegen elkaar vergrendeld met het eenvoudigste type hendel, wat er niet erg duurzaam uitziet. De voorwand lijkt de montage verkeerd om te hebben, maar het werkt. Ik denk ook niet dat het 300 kilo is, het ding kan ruim boven de 100 kilo verdragen. Maar zoals ik al zei: over het algemeen een solide product, aanzienlijk stabieler dan de 49,95-producten, die zijn werk zullen doen. De auto maakt indruk op mij. Ik vind het leuk dat alle schroeven zelfborgende moeren hebben. De verpakking was netjes, de banden zien er goed uit (ruiken sterk), het voertuig is stabiel. Ik bedoel, als er iets kapot gaat, kan alles gerepareerd worden, zolang je maar matige mechanische vaardigheden hebt.
Ottimo per l’uso per cui l’ho comprato: il mio cane di grandi dimensioni non riesce più a camminare autonomamente ma è ancora curioso è presente. Sembra essere contenta e a me fa meno male la schiena.
Uitstekend geschikt voor het gebruik waarvoor ik hem gekocht heb: mijn grote hond kan niet meer zelfstandig lopen maar is nog steeds nieuwsgierig en aanwezig. Ze lijkt gelukkig te zijn en mijn rug doet minder pijn.
On est surpris à la livraison par la taille et par le poids du paquet, c'est du LOURD ! Une trentaine de Kgs Livraison avec 1 jour d'avance => parfait (quoique quand on est très organisé, et qu'on a besoin d'une livraison a un jour précis...) Emballage = Bof (mais le produit acheté était reconditionné, avec emballage annoncé comme "présentant des imperfections" = donc rien à dire LE MONTAGE : ========== - Le montage est assez long (compter 1 heure) mais il est assez facile (Il suffit d'une clef de 13 pour les boulons et de 19 pour les roues, - La notice est en Allemand, mais avec une photo pour chaque étape : il suffit d'en suivre la chronologie. C'est vrai que pour le montage du TIMON sur les roues directrice, le gros plan nous égare - dans quel sens monter l'essieu (il aurait fallu une photo d'ensemble) Donc par rapport à l'axe des roues, les ferrailles pointent en arrière ! - Donc on monte l'essieu arrière fixe, avec ses 2 jambes de maintient - Puis l’essieu avant un peu plus complexe. (forcément ça doit bouger, pour tourner.) Un monsieur se plaignait de l'absence de rondelle intermédiaire de coulissement de direction : elle est inutile car les pièces sont usinées aussi précisément qu'un meuble IKEA, (ça doit tomber "tip-top") et il faut évidement éviter de serrer les boulons à fond sur les 4 écrous qui maintiennent les pièces en mouvement - Le constructeur fournit des Écrous "auto-bloquants" spéciaux qu'il faux déserrer d'un 1/4 de tour une fois qu'on a obtenu le contact des pièces - ensuite rien n'empêche le bricoleur perfectionniste de rajouter des écrous "Nylons" intermédiaires pour limiter l'usure du métal en cas d'usage intensif) - Pour les 4 roues, il faut noter que ce qui va à l'avant n'est pas fait pour l'arrière. J'apprécie le fait d'avoir des PNEUS avec ***CHAMBRE A AIR*** (ce qui est beaucoup plus fiable que le TUBELESS sur ces petites machines, et bien sur très facile à réparer en cas de crevaison+++. (Le Pneus sont sous-gonflés pour le transport, il faut leur donner une petit coup de pompe à vélo avant usage - J'ai mis 2 Kg au pif ? - Je me méfie de la sur pression sur ces roues un peu "gadget") - On monte ensuite le TIMON qui se fixe avec la dernière "grande vis" auto bloquante (le sens dépend de l'usage : à tirer à la main , ou à accrocher derrière son tracteur) - Et on termine par les 4 barrières pliantes, celle de devant se rabat à l'intérieur (forcément, devant il y a la barre de traction/direction) les autres par l'extérieur. Et le RABAT complet des 4, n’empêche pas la conduite. REMARQUE : ========== C'est la que ça coince un peu, car les contraintes du transport de cet objet assez lourd, a tendance à replier les extrémités métalliques des barrières latérales : -* J'en ai une qui était tordue (environ 10°) * Et 2 dont la gorge de passage de la clef de verrouillage des barrières avant & arrière, s'était resserrée donc impossible à verrouiller ... (un autre monsieur s'en plaignait aussi ) -* Redresser une extrémité tordue prend 3 secondes avec une grosse pince (du type étau) protégée pour ne pas écailler la peinture, -* Pour donner un peu plus d’ouverture à la gorge de passage de la clef de verrouillage, surtout pas de lime qui va retirer de la peinture et enlever de la matière. Un pied de biche ou un gros tournevis bien solide qui fait levier, et on écarte tout doucement la fente d'un mm ou 2 maxi (jusqu'à ce que ça rentre) - voir photo - Reste à placer le plancher en plastique épais au fond... UTILISATION : ========== - Facile à tirer, ce chariot est assez bruyant à vide au déplacement (la ferraille bouge - on vous entend venir) et assez lourd. - Il est solide et ses barrières (une fois rectifiées) sont facilement à ouvrir - On apprécie son axe de rotation très court, qui permet de faire un 360° sur place et sa très grande capacité (je m’attendais à plus petit vu la photo) - Les panneaux latéraux sont effectivement fait de bois de piètre qualité- genre boite à camembert, - (avec de nombreuses marques de je ne sais pas quoi, lié au transport) livré brut, que je me suis empressé de Lasurer... - Mais chaque planche est fixée par 2 vis, ce qui rend le changement d’une lame très facile en cas d'avarie . - Quelques écailles de peinture ça et la, mais le produit reconditionné avait la mention "Bon état" et non pas "Neuf", et de toute façon au jardin, qui peut me dire combien de temps une charrette "tout-terrain" va rester "nickel" PHOTOS JOINTES : ============= - 1 : Capacité de 5 arrosoirs pour donner une idée, (3 seulement vont dans une brouette) - 2 : L'ouverture de la ridelle latérale facilite grandement la décharge de débris végétaux, - 3 : Rectification prudente de la gorge d’accueil de la goupille de fermeture (pliée pendant le transport) au pied de biche, - 4 : Effet après rectification . AU TOTAL : ======== - Un bel objet, qui a largement la contenance d’une brouette en beaucoup plus pratique (on ne renverse pas) - Des petites imperfections qui semblent plus liées aux aléa du transport qu'à un problème de construction qui reste très solide - Qui convient aussi bien pour le transport de matériaux de jardin que pour celui des enfants. - Le bricoleur perfectionniste, rajoutera un peu de graisse sur les moyeux , et un peu de peinture sur les boiseries. On se donne rendez vous dans 1 an pour le test d'endurance ???
Wij waren bij bezorging verrast door de grootte en het gewicht van het pakket, het is ZWAAR! Ongeveer dertig kg Levering 1 dag van tevoren => perfect (hoewel als je erg georganiseerd bent en je levering op een specifieke dag nodig hebt...) Verpakking = Bof (maar het gekochte product is opnieuw verpakt, waarbij de verpakking werd aangekondigd als "onvolkomenheden" = dus niets te zeggen DE MONTAGE: ========== - De montage duurt vrij lang (reken 1 uur aan) maar is vrij eenvoudig (slechts één sleutel van 13 voor de bouten en een sleutel van 19 voor de wielen, - De instructies zijn in het Duits, maar met een foto voor elke stap: je hoeft alleen maar de chronologie te volgen. Het is waar dat voor de montage van de TIMON op de wielen de close-up ons in verwarring brengt - in welke richting we de TIMON moeten monteren as (een overzichtsfoto was noodzakelijk geweest) Dus ten opzichte van de as van de wielen wijst het schroot naar achteren - We monteren dus de vaste achteras, met zijn 2 steunpoten - Dan is de vooras iets complexer (het moet uiteraard bewegen om te kunnen draaien.) Een heer klaagde over het ontbreken van een tussenliggende schuifring: die is nutteloos omdat de onderdelen net zo nauwkeurig zijn bewerkt als een IKEA-meubel (het moet "tip-top" vallen). en het is uiteraard noodzakelijk om te voorkomen dat de bouten van de 4 moeren die de onderdelen in beweging houden volledig worden vastgedraaid. - De fabrikant levert "zelfborgende" moeren mee, die een kwartslag moeten worden losgedraaid zodra de onderdelen zijn vastgedraaid contact gemaakt - dan weerhoudt niets de perfectionistische doe-het-zelver ervan om tussenliggende "Nylons" moeren toe te voegen om slijtage van het metaal te beperken bij intensief gebruik) - Bij de 4 wielen moet worden opgemerkt dat wat naar de voorkant gaat, niet gemaakt is voor de achterkant . Ik waardeer het feit dat ik BANDEN heb met ***BINNENBUIS*** (wat veel betrouwbaarder is dan TUBELESS op deze kleine machines, en natuurlijk heel gemakkelijk te repareren in geval van een lekke band+++. (De banden zijn te weinig opgepompt voor transport moet je ze voor gebruik een kleine pomp op de fiets geven - ik doe er 2 kg op - ik ben op mijn hoede voor de overmatige druk op deze ietwat "gimmickachtige" wielen - Vervolgens monteren we de TIMON die vastzit met de laatste "grote schroef" zelfremmend (de richting is afhankelijk van het gebruik: met de hand trekken, of achter je tractor hangen) - En we eindigen met de 4 opklapbare hekken, die van voren klapt naar binnen (uiteraard, vooraan daar is de tractie/stuurstang) de anderen van buitenaf En de complete FLAP van de 4 belet het rijden niet. OPMERKING: ====== ==== Hier loopt het een beetje vast, vanwege de beperkingen van bij het vervoeren van dit vrij zware object hebben de metalen uiteinden van de zijbarrières de neiging om te buigen: -* Ik heb er een die verdraaid was (ongeveer 10°) * En 2 waarvan de doorgang voor de vergrendelingssleutel van de voor- en achterbarrières strakker was geworden en daarom onmogelijk te vergrendelen... (een andere heer klaagde er ook over) -* Het rechttrekken van een gedraaid uiteinde duurt 3 seconden met een grote tang (bankschroef), beschermd om de verf niet af te breken, -* Om de doorgang wat meer opening te geven groef van de vergrendelingssleutel, vooral geen vijl die verf en materiaal verwijdert. Een koevoet of een grote, zeer stevige schroevendraaier die als hefboom fungeert, en de gleuf voorzichtig maximaal een mm of 2 uit elkaar schuiven (totdat hij past) - zie foto - Het enige dat overblijft is het plaatsen van de dikke plastic vloer op de achtergrond. .. GEBRUIK: ========== - Makkelijk te trekken, deze trolley is behoorlijk luidruchtig als hij leeg is tijdens het verplaatsen (het schroot beweegt - we kunnen je horen aankomen) en behoorlijk zwaar. - Het is solide en de barrières (eenmaal hersteld) zijn gemakkelijk te openen - We waarderen de zeer korte rotatieas, waardoor je ter plaatse 360° kunt draaien en de zeer grote capaciteit (ik had kleiner verwacht gezien de foto) - De zijpanelen zijn eigenlijk gemaakt van hout van slechte kwaliteit - zoals een Camembert-doos, - (met veel sporen van ik weet niet wat, in verband met transport) ruw geleverd, dat ik haastig heb beitsen... - Maar elke plank is gerepareerd door 2 schroeven, hierdoor is het wisselen van een mes zeer eenvoudig bij beschadiging. - Hier en daar een paar verfchips, maar het gereviseerde product was gemarkeerd met "Goede staat" en niet met "Nieuw", en toch in de tuin, wie kan mij vertellen hoe lang een "all-terrain" kar "nikkel" meegaat FOTO'S: ============= - 1: Capaciteit van 5 gieters om een idee te geven, (slechts 3 gaan in een kruiwagen) - 2: Het openen van het zijhek maakt het gemakkelijker de afvoer aanzienlijk te verminderen van plantenresten, - 3: Zorgvuldig slijpen van de groef voor opname van de sluitpen (verbogen tijdens transport) op de koevoet, - 4: Effect na het slijpen. IN TOTAAL: ======== - Een prachtig object, dat meer heeft dan de capaciteit van een kruiwagen, maar veel praktischer is (we kantelen niet) - Kleine onvolkomenheden die meer verband lijken te houden met de gevaren van transport dan aan een constructieprobleem dat zeer solide blijft - Die zowel geschikt is voor het vervoeren van tuinmaterialen als voor het vervoeren van kinderen. - De perfectionistische doe-het-zelver voegt een beetje vet toe aan de naven en een beetje verf aan het houtwerk. Laten we elkaar over 1 jaar ontmoeten voor de duurtest???
Dans le but de compléter l'utilisation d'une brouette, cette charrette fait le job. Au montage, même si çà n'est pas précisé, il vaut mieux graisser toutes les parties du train avant. Bien stable, même sur terrain accidenté (pré), est capable de transporter une centaine de kg sans problème. Pour une "chinoiserie" ,ce chariot est de bonne facture dans l'ensemble,
Om het gebruik van een kruiwagen aan te vullen, doet deze kar het werk. Tijdens de montage is het beter om, zelfs als dit niet is gespecificeerd, alle delen van de vooras te smeren. Zeer stabiel, ook op oneffen terrein (weide), kan probleemloos zo'n honderd kg vervoeren. Voor een "chinoiserie" is deze kar over het algemeen van goede kwaliteit,
Nous avons acheté ce chariot pour le transport, entre le garage et la maison, de sacs de 15Kg de pellets, par trois ou six. Il nous donne entière satisfaction. Bien que la notice soit en anglais, le montage est facile car évident et bien illustré. Nous allons également l'utiliser pour transporter l'herbe de tonte jusqu'au fond du jardin. Je conseille cet achat.
We hebben deze trolley gekocht om zakken pellets van 15 kg tussen de garage en het huis te vervoeren, in groepen van drie of zes. Het geeft ons volledige voldoening. Hoewel de instructies in het Engels zijn, is de montage eenvoudig omdat deze duidelijk en goed geïllustreerd is. We gaan hem ook gebruiken om het grasmaaisel naar de bodem van de tuin te transporteren. Ik raad deze aankoop aan.
Bell carretto utile per gli orti o comunque per lavori di giardinaggio. Ben fatto e sembra solido il montaggio è stato molto semplice anche se un paio di agganci gli avrei preferito fatti meglio. Tutto sommato di buona fattura, qualità prezzo giusta
Leuke kar handig voor moestuinen of voor tuinwerkzaamheden. Goed gemaakt en lijkt solide, de montage was heel eenvoudig, hoewel ik liever had gezien dat een paar bijlagen beter gedaan waren. Al met al goed vakmanschap, eerlijke kwaliteit en prijs
Actually bought it to transport things into Crufts but it is miles too heavy. Also it was too hard for me to assemble
Eigenlijk gekocht om spullen naar Crufts te vervoeren maar het is mijlen te zwaar. Ook was het te moeilijk voor mij om in elkaar te zetten
Bon produit qui correspond à la description, deux remarques toutefois, le fond du chariot est grillagé et recouvert d'un plastique rigide noir ce qui n'était pas précisé et il n'y a pas de support pour les outils de jardin. Acheté pour transporter les bagages des invités (voiture/maison) et les nombreux coussins pour le jardin. C'est le même principe que celui qui est tout en grillage que nous avons depuis plusieurs années et qui sert pour le jardin, les bûches, les branches,... nous en sommes très contents.
Goed product dat overeenkomt met de beschrijving, twee opmerkingen, de onderkant van de kar is van gaas en bedekt met een stevig zwart plastic dat niet gespecificeerd was en er is geen ondersteuning voor tuingereedschap. Gekocht om de bagage van gasten (auto/huis) en de vele kussens voor in de tuin te vervoeren. Het is hetzelfde principe als het geheel uit gaas dat we al enkele jaren hebben en dat gebruikt wordt voor de tuin, boomstammen, takken,... we zijn er erg blij mee.
Ich hatte diesen Wagen gekauft um mienen an Hüftarthrose leidenden Hund zum Gasssi gehen zu transportieren. Der Zusammenbau war einfach. Das herunterklappen der Seitenwände ging aufgrund von Schnellverschlüssen sehr schnell. Aufgrund der hohen bodenfreiheit klappte es auch im Wald und auf feldwegen ganz gut. Wenn ich den Hund aus dem Wgen heraus ins Feld oder in den Wald setzte konnte ich mich in den Wagen setzen und warten bis der Hund wieder berteit war ind en wagen gesetzt zu werden. Am Ende konnte er halt nicht mehr soviel laufen.
Ik heb deze auto gekocht om met mijn hond die heupartrose heeft te gaan wandelen. Het in elkaar zetten was eenvoudig. Het neerklappen van de zijwanden ging zeer snel dankzij snelsluitingen. Door de hoge bodemvrijheid werkte hij ook best goed in het bos en op onverharde wegen. Als ik de hond uit de wagen zette in het veld of in het bos, kon ik in de wagen gaan zitten en wachten tot de hond klaar was om weer in de wagen gezet te worden. Uiteindelijk kon hij niet meer zoveel lopen.
Choix de ce modèle plutôt que les autres pour ses qualités de matériaux. il est en effet un peu plus cher que les autres, mais il fera réellement son boulot par rapport aux autres moins cher qui selon leur commentaires sont de piètres qualités et cassent rapidement. Ici, la structure de ce chariot de transport est constituée à 95% de métal, soudé proprement, les pneus sont costauds, et permettent justement l'accès à des terrains compliqués sans pour autant faire "chavirer" le chargement à la moindre bosse, puisque absorbant par ailleurs les aspérités du terrain avec leur chambre à air. Seule déception sur les 5% restant de la structure, à savoir l'axe de rotation de la poignée de tirage, qui est un petit tube en plastique qui n'inspire pas forcément confiance. Heureusement , le maintient se fait par un boulon transperçant le tube en métal de la poignée de tirage, permettant de toute façon de ne pas être dépendant de cette pièce en plastique qui sert plus de calle de centrage. Mes usages depuis deux semaines : transport de poubelles (vide et pleines) sur un terrain terre/gravier , mais aussi en ce moment, pour transporter une armoire de chantier avec tous les outils à l'intérieur, maintenu par 2 sangles à la structures, cet usage est permis en enlevant justement les quatre portières avec leur goupilles permettant de retrouver un plat de la structure et y déposer des objets débordants. Il m'a aussi servi à décharger des sacs de bétons, à raison de 3 à 4 sacs de 35 kilos , permettant à une seule personne finalement de faire le travail de 2 à 3 personnes .
Keuze voor dit model boven de andere vanwege zijn materiële kwaliteiten. het is inderdaad iets duurder dan de andere, maar het zal echt zijn werk doen vergeleken met de andere goedkopere die volgens hun opmerkingen van slechte kwaliteit zijn en snel kapot gaan. De structuur van deze transportwagen bestaat hier voor 95% uit metaal, is netjes gelast, de banden zijn stevig en maken toegang tot ingewikkeld terrein mogelijk zonder dat de lading bij de geringste stoot "kapseist" omdat ze ook de ruwheid van de ondergrond absorberen. terrein met hun binnenband. De enige teleurstelling over de resterende 5% van de structuur, namelijk de rotatie-as van de trekhendel, een kleine plastic buis die niet noodzakelijkerwijs vertrouwen wekt. Gelukkig gebeurt het vasthouden door een bout die door de metalen buis van de trekhendel steekt, waardoor je niet afhankelijk bent van dit plastic onderdeel dat meer als centreerblok dient. Mijn toepassingen gedurende twee weken: het vervoeren van vuilnisbakken (leeg en vol) op aarde/grindterrein, maar momenteel ook het vervoeren van een bouwplaatskast met al het gereedschap erin, vastgemaakt met 2 spanbanden aan de constructie. Dit gebruik is toegestaan door de vier deuren met hun pinnen te verwijderen, waardoor het mogelijk wordt een plat deel van de structuur te vinden en daar overlopende voorwerpen te plaatsen. Ik heb er ook zakken beton mee gelost, 3 tot 4 zakken van 35 kilo, waardoor uiteindelijk één persoon het werk van 2 tot 3 personen kon doen.
Sehr schöner Wagen, aber ... Den Wagen konnte man schnell zusammenbauen. Die Holzbretter müssen gestrichen werden. Unbehandelt sollte man diese nicht anbauen. Der Wagen ist geländegängig und fährt sich leicht trotz seiner über 20 kg. Nervig ist aber, dass der Wagen ohrenbetäubend scheppert, wenn er im "Gelände" gefahren wird. Hier schlagen die Klappgeländer aneinander und die Verriegelung scheppert in der Halterung. Wir werden also alles das, was aneinander rumpelt mit Filz oder Moosgummi o.ä. ummantelt, dass diese Geräusche gemildert werden und die Lackierung erhalten bleibt. Zum Transport von Kindern (als Bollerwagen) ist er geeignet. 2 bis 4 Kinder (je nach Alter) kann man transportieren. Man muss nur beachten, dass es keine Bremse gibt und den Wagen anderweitig sichern.
Zeer mooie auto, maar... De auto was snel in elkaar te zetten. De houten planken moeten geschilderd worden. Deze mogen niet onbehandeld worden gekweekt. De auto is geschikt voor off-roadgebruik en is ondanks een gewicht van ruim 20 kg gemakkelijk te besturen. Wat echter vervelend is, is dat de auto oorverdovend rammelt als er offroad wordt gereden. Hier raken de klapleuningen elkaar en rammelt het slot in de houder. Alles wat tegen elkaar rammelt gaan we dus afdekken met vilt of schuimrubber of iets dergelijks zodat deze geluiden worden gedempt en de lak behouden blijft. Hij is geschikt voor het vervoeren van kinderen (als handkar). Er kunnen 2 tot 4 kinderen (afhankelijk van de leeftijd) vervoerd worden. Je hoeft er alleen maar voor te zorgen dat er geen rem is en de auto op andere manieren vast te zetten.
Den Wagen konnte man schnell zusammenbauen. Die Holzbretter müssen gestrichen werden. Unbehandelt sollte man diese nicht anbauen. Der Wagen ist geländegängig und fährt sich leicht trotz seiner über 20 kg. Nervig ist aber, dass der Wagen ohrenbetäubend scheppert, wenn er im "Gelände" gefahren wird. Hier schlagen die Klappgeländer aneinander und die Verriegelung scheppert in der Halterung. Wir werden also alles das, was aneinander rumpelt mit Filz oder Moosgummi o.ä. ummantelt, dass diese Geräusche gemildert werden und die Lackierung erhalten bleibt. Zum Transport von Kindern (als Bollerwagen) ist er geeignet. 2 bis 4 Kinder (je nach Alter) kann man transportieren. Man muss nur beachten, dass es keine Bremse gibt und den Wagen anderweitig sichern.
De auto was makkelijk in elkaar te zetten. De houten planken moeten geverfd worden. Je moet ze niet onbehandeld laten groeien. De auto is all-terrain en is gemakkelijk te besturen ondanks dat hij meer dan 20 kg weegt. Wel vervelend is dat de auto oorverdovend rammelt als er off-road mee wordt gereden. Hier raken de klaphekken elkaar en rammelt het slot in de beugel. Alles wat tegen elkaar dendert wordt dus afgedekt met vilt of schuimrubber of iets dergelijks zodat deze geluiden worden verminderd en de lak behouden blijft. Hij is geschikt voor het vervoeren van kinderen (als handkar). Er kunnen 2 tot 4 kinderen (afhankelijk van hun leeftijd) vervoerd worden. Je hoeft alleen maar op te merken dat er geen rem is en de auto op een andere manier vast te zetten.
schön schön Ich habe als Radfahrer nach einem Bollerwagen gesucht, mit dem ich auch mal gut Getränke einkaufen gehen kann und einen gewissen Vorrat auch bewegt bekomme. Hiermit sind 3 Kästen nebeneinander + alles was man stapeln kann sehr gut transportierbar - wundervoll! Beim Zusammenbau habe ich ein wenig, wie ein Schwein ins Uhrwerk geschaut, aber dank einem Montage-video (leider nicht von dem Hersteller selbst) ging das dann auch mit Behelfswerkzeug. Leider klappert er wirklich enorm laut, ich werde auch etwas Filz zwischen die Seitenklappen anbringen müssen, sonst ist es leider arg schlimm. Die Vorderräder sind wie auf dem obigen Produktbild zu sehen etwas schräg - ob das so soll oder doof ist.. weiß ich nicht, aber es ist so. Die Einlegematte war anfangs leicht weiß befleckt, nach dem ersten Transport der Getränkekisten sieht man deutlich weiß die Gitter-musterung durch die Matte. Das ist jetzt bei so einem Gebrauchsgegenstand nicht schlimm, aber damit und dem argen klappern gibt es dann einen Stern weniger. Ansonsten wirkt es sehr stabil und ich freue mich auf weitere Fahrten.
Mooi, mooi Als fietser was ik op zoek naar een handkar waarmee ik boodschappen kon doen voor drankjes en een bepaalde hoeveelheid spullen in beweging kon houden. Dit betekent dat 3 dozen naast elkaar + alles wat stapelbaar is heel gemakkelijk vervoerd kan worden – heerlijk! Bij de montage leek ik een beetje op een varken in het uurwerk, maar dankzij een montagevideo (helaas niet van de fabrikant) kon ik het met geïmproviseerd gereedschap doen. Helaas rammelt hij heel hard, ik zal ook wat vilt tussen de zijflappen moeten doen, anders wordt het echt erg. De voorwielen staan een beetje schuin zoals je op de productfoto hierboven kunt zien - of dat nu zo hoort of dat het stom is... ik weet het niet, maar zo is het. De inlegmat was aanvankelijk licht wit gebeitst, maar nadat de kratten voor de eerste keer vervoerd zijn zie je duidelijk het witte rasterpatroon door de mat heen. Dat is geen slechte zaak voor zo'n gebruiksartikel, maar daardoor en het slechte gerammel krijgt het een ster minder. Verder lijkt het erg stabiel en ik kijk uit naar verdere ritten.
Ich habe als Radfahrer nach einem Bollerwagen gesucht, mit dem ich auch mal gut Getränke einkaufen gehen kann und einen gewissen Vorrat auch bewegt bekomme. Hiermit sind 3 Kästen nebeneinander + alles was man stapeln kann sehr gut transportierbar - wundervoll! Beim Zusammenbau habe ich ein wenig, wie ein Schwein ins Uhrwerk geschaut, aber dank einem Montage-video (leider nicht von dem Hersteller selbst) ging das dann auch mit Behelfswerkzeug. Leider klappert er wirklich enorm laut, ich werde auch etwas Filz zwischen die Seitenklappen anbringen müssen, sonst ist es leider arg schlimm. Die Vorderräder sind wie auf dem obigen Produktbild zu sehen etwas schräg - ob das so soll oder doof ist.. weiß ich nicht, aber es ist so. Die Einlegematte war anfangs leicht weiß befleckt, nach dem ersten Transport der Getränkekisten sieht man deutlich weiß die Gitter-musterung durch die Matte. Das ist jetzt bei so einem Gebrauchsgegenstand nicht schlimm, aber damit und dem argen klappern gibt es dann einen Stern weniger. Ansonsten wirkt es sehr stabil und ich freue mich auf weitere Fahrten.
Als fietser was ik op zoek naar een handkar waarmee ik boodschappen kon doen en een bepaalde voorraad kon verplaatsen. Hierdoor zijn 3 dozen naast elkaar + alles wat stapelbaar is heel makkelijk te vervoeren - heerlijk! Bij het monteren keek ik een beetje als een varken in het uurwerk, maar dankzij een montagevideo (helaas niet van de fabrikant zelf) kon het ook met geïmproviseerd gereedschap. Helaas rammelt hij erg hard, ik zal wat vilt tussen de zijflappen moeten doen, anders is het echt erg. De voorwielen staan een beetje schuin zoals je kunt zien op de productfoto hierboven - ik weet niet of het zo hoort te zijn of dat het stom is, maar het is zo. De inlegmat was aanvankelijk licht wit gebeitst, na het eerste transport van de drankkratten zie je duidelijk het witte rasterpatroon door de mat heen. Dat is niet zo erg met zo'n commodity, maar daarmee en het slechte geratel is er een ster minder. Anders lijkt het erg stabiel en ik kijk uit naar verdere ritten.